Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

trudno sprzedać 1,4 TSI?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez patryk23

    Tak to już jest - gadaj z Dupą to Cię osra...
    Poziom debaty na dnie już jest. Ale zawsze pozostaje zagłębianie się w muł...
    Pozdrawiam
    perfex

    Octavia HTP

    Komentarz


    • #52
      A wtedy i tak ktoś jeszcze zapuka od dołu...
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez perfex
        Zamieszczone przez patryk23

        Tak to już jest - gadaj z Dupą to Cię osra...
        Poziom debaty na dnie już jest. Ale zawsze pozostaje zagłębianie się w muł...
        Sam go na ten level próbujesz właśnie sprowadzać. Bo dopóty się nie odezwałeś było spokojnie. Czepiłeś się mnie bez powodu i teraz zamiast odpuścić to jeszcze chcesz w ten muł temat wsadzić.
        Napisałem jak jest ale zawsze można iść w zaparte i wbrew faktom uparcie twierdzić, że "brzozy tam wówczas nie było"

        Komentarz


        • #54
          Panowie temat był o TSI a teraz schodzimy z kursu jak TU-154. Nikt nam nie powie ,że czarne jest czarne a białe jest białe i takie tam.

          Komentarz


          • #55
            Ja swoją OII FL combi 1.4 TSI sprzedałem w dwa dni od wystawiania ogłoszenia.

            Tylko miała 50 tys. przebiegu i na sprawdzeniu w ASO mechanik nie miał się

            do czego przyczepić i sam polecał to auto kupującemu.

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez patryk23
              Panowie temat był o TSI
              Z mojej strony to wszystko co miałem poza tematem do dodania.
              Swoją drogą patrząc na ilość awarii i inwestycji potencjalnie czekających kupców nakręconych diesli to problemy TSi to pikuś. Mówię bardziej o skodowskich TSI 1,2/1,4/1,8 a nie np w VW-ju 1,4 TSI/160KM na kompresorze gdzie tłoki pękały.
              TSI , zwłaszcza ze znaną historią pewnie, że kupować. Po zakupie używki zrobić co trzeba profilaktycznie a potem pilnować czy się objawy nie pojawiają i w porę reagować. Ot silnik wg mnie lekko specjalnej troski - tzn trzeba go słuchać i być czujnym a nie tylko katować.
              Ale mleko się rozlało i smród w świat poszedł, niestety.
              A z kupcami to jak wszędzie - wielu jest nieświadomych i kupują co się podoba i na co stać, kwestia tylko co ewentualnie zaufany"doradcy" podpowie :wink: . A jak ktoś jest w temacie to musi wybierać wg niego mniejsze zło, bo wszędzie są lepsze i gorsze jednostki. A te nowoczesne, wydajne, z wodotryskami w wielu markach nie dają rady na dłuższą metę i się wtopy nawet najlepszym trafiają. Kwestia tylko co to za wtopy i czy małym kosztem zapobiegawczo da się uniknąć problemów czy też motorownia będzie non stop dopominała się transfuzji gotówki.

              Komentarz


              • #57
                Można pisać o TSI wiele . Będą to często opinie bardzo skrajne, ale ciekawe jest jedno - VW na TSI oparł już w zasadzie cały swój "pion" benzyniaków i w ubiegłym roku (z tego co czytałem) sprzedaż raczej nie poleciała w dół. Ponoć ostatni rok mają dosyć udany, nawet bardzo dosyć . A chyba cały ten sukces nie oparł się na TDI?. Teraz jest jeszcze wybór turbo/nie-turbo, ale kierunek został wytyczony i wybór będzie się zmieniał raczej w stronę to-turbo czy tamto-turbo. Najlepszym przykładem może być tu ostoja wolnossaków - Honda z nowymi VTEC-Turbo.
                Tak więc sprzedaż TSI, tym bardziej za parę lat nie powinna przysporzyć problemów, ponieważ, jakby się kupujący nie obejrzał, wszędzie będzie benzyna z turbo.
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez Alonzo_
                  Napisałem jak jest "
                  Nie piszesz jak jest, tylko piszesz jak jest wg Ciebie bo przeczytałeś Auto Świat i 12 postów niezadowolonych użytkowników tsi. I tyle.
                  Pozdrawiam
                  perfex

                  Octavia HTP

                  Komentarz


                  • #59
                    Panowie, więcej takich tematów, to na pewno ze sprzedażą będzie bryndza. Trochę więcej kreatywnego marketingu. Trzeba założyć kilka tematów pod klientów typu: zachwyty nad tsi, genialne tsi, itd. Tematy będą wyskakiwały w wyszukarkach, a klienci będą się garneli drzwiami i oknami :diabelski_usmiech
                    A my po cichu przesiądziemy się na 1.6
                    2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                    2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                    2009 Renault Clio MTV 1.4
                    2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                    2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                    Komentarz


                    • #60
                      Ja na swoją OIIFL nie narzekam. Ma już ponad 2,5 roku, prawie 25.000 km nakulane :diabelski_usmiech i zero problemów. Co prawda jest z czerwca 2011 r. (MY 2012), więc teoretycznie nic nie powinno się dziać, bo teoretycznie ma już wszystko poprawione. I tego się trzymam, a silniki TSI polecam każdemu, kto nie liczy na zużycie w granicach 4,5-5 l po mieście... Tylko rozsądne 8,0-8,5 przy normalnej jeździe w mieście, a 6,0-6,5 l poza miastem.
                      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                      MOJA FURKA

                      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez Eidos71
                        a silniki TSI polecam każdemu, kto nie liczy na zużycie w granicach 4,5-5 l po mieście... Tylko rozsądne 8,0-8,5 przy normalnej jeździe w mieście, a 6,0-6,5 l poza miastem.
                        I bardzo dobre podejscie ostatnio rozmawialem ze znajomym mechanikiem co ogarnia TSI robil w paru rozrządy i powiedzial mi ze jak naprawde je poprawią a w tych na pasku nie bedzie sie nic juz dzialo to dla niego jest to jeden z lepszych silnikow bo przez te pare lat co sa juz na rynku nic innego poza tym rozrzadem sie nie dzialo.
                        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                        Komentarz


                        • #62
                          Żeby szmaciarze mogli toby wszystko odlali w całości albo pokleili na amen bez śrubki najmniejszej i wtedy żeby czujnik za 200 wymienić musiałbyś cały silnik z osprzętem od nich brać. Co za zaraza.
                          To już przecież dawno dosięgło inne dziedziny technologiczne. Kiedyś jak rozwaliłeś w komórce wyświetlacz wsadzałeś nowy i po sprawie. Teraz taka wymiana kosztuje nieco mniej niż nówka więc idziesz kupujesz nowe. Z autami też powoli dochodzimy do tego, że np. silnik to będą 4 "klocki" i basta. Tylko żeby jeszcze ceny były jak za jednorazówkę...

                          Zamieszczone przez perfex
                          Nie piszesz jak jest, tylko piszesz jak jest wg Ciebie
                          Rozumiem, że Twoim zdaniem Alonzo_ wymyśla jakieś bzdury w tym temacie? Problem łańcuchów wytrzymujących 30 tyś nie istnieje, a jest jedynie wymyślony przez AutoBilda który jest ostatnią gazetą piszącą negatywnie o VW?

                          Zamieszczone przez Northeusz
                          Najlepszym przykładem może być tu ostoja wolnossaków - Honda z nowymi VTEC-Turbo.
                          Pozostaje tylko czekać na odpowiedź Toyoty Jednak 280 koni z 2.0 w Type-R robi wrażenie będzie, ale tylko na ośce. Choć VW też nieco modyfikuje i nowe Polo R 2.0 będzie mieć 220 kucy, ale w quattro.
                          - Superb
                          - Panda 1.2

                          Komentarz


                          • #63
                            Naprawdę niektórzy maja nieźle narąbane z tym straszeniem silnikami TSI.
                            Przed kupnem swojej S II 1.8 TSI rozmawiałem z kumplami z ASO Skody i powiedzieli mi, ze odnośnie 1.8 TSI mieli 2 przypadki gdzie ten silnik brał nienormalne ilości oleju i w obu przypadkach silnik został wymieniony na nowy.
                            Mój 1.8 TSI oleju nie bierze - ostatnio robiłem pierwszy przegląd i od odebrania z salonu do przeglądu silnik nie wymagał jakiejkolwiek dolewki oleju.
                            Natomiast osiągi jakie zapewnia ten silni po prostu deklasują jego wolnossących rywali o większych pojemnościach.
                            Taka sama deklasacja następuje przy zużyciu paliwa, bo prosty jak budowa cepa i uznawany za bezawaryjny 1.6 BSE w O II palił mi tyle samo co 1.8 TSI w S II.
                            Co więcej w pracy mamy 4 O II FL 1.4 TSI i 8 O II i O II FL 1.8 TSI z żadnym z tych aut nie było jakichkolwiek problemów, a jest to 12 samochodów !!
                            Także myślę ze straszenie silnikami TSI jest nie na miejscu i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
                            Owszem nie wolno zapominać, że problemy w TSI były, ale to już minęło i obecnie te silniki są wolne od jakichkolwiek niedomagań.
                            A co strachu przed awariami - jeśli tysiące ludzi kupuje współczesne diesle (niezależnie jakiej marki) nie bojąc się ich wysokiej i powszechnie znanej awaryjności, to nie widze powodów aby kupcy odwrócili się od TSI.
                            Czarny Elegance

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez czto
                              Panowie, więcej takich tematów, to na pewno ze sprzedażą będzie bryndza. Trochę więcej kreatywnego marketingu. Trzeba założyć kilka tematów pod klientów typu: zachwyty nad tsi, genialne tsi, itd. Tematy będą wyskakiwały w wyszukarkach, a klienci będą się garneli drzwiami i oknami :diabelski_usmiech
                              A my po cichu przesiądziemy się na 1.6
                              Internet ma niestety to do siebie, że niezależnie czy to chodzi o samochód, golarkę, pendrive-a, czy lokomotywę jak się dzieje cokolwiek złego to człowiek siada do klawiatury i zaczyna wylewać żale, często niestety demonizować i wyolbrzymiać - nie osądzam tutaj nikogo, ani nie wskazuję żadnej sytuacji . Generalnie jak coś jest źle to zaczyna się jojcenie i wieszanie wszystkich psów z okolicy. Ale jak wszystko jest oki i nie sprawia problemów to się o tym po prostu nie pisze,...bo po co? Później czytając opinie trafia się na ogromną większość negatywów, kilka pozytywów i jeszcze więcej re-negatywów na zasadzie powtórzonych od "sąsiadki kuzyna wójka brata ciotki mojej siostry, która to słyszała gdzieśtam, ale na pewno to prawda ...." :lol:. Sztuka to dotarcie do informacji, przeczytanie, przyswojenie i wyciągnięcie - w miarę możliwości w miarę logicznych wniosków .
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez crom.de
                                Rozumiem, że Twoim zdaniem Alonzo_ wymyśla jakieś bzdury w tym temacie? Problem łańcuchów wytrzymujących 30 tyś nie istnieje, a jest jedynie wymyślony przez AutoBilda który jest ostatnią gazetą piszącą negatywnie o VW?
                                Problem nie jest wymyślony. Wymyślona jest skala problemu. Vag sprzedaje najwięcej silników w europie i tyle. Więc jezeli jeden na 1000 albo i 1 na 10000 jest wadliwy to robi się problem mocno medialny. Żeby już się nie czepiać Kii (nic do niej nie mam) to powiedzmy gdyby silniki 1 na 10000 Alfy Romeo miały poważną wadę to pies z kulawą nogą by o tym nie napisał bo by to było parę sztuk w Europie...
                                Pozdrawiam
                                perfex

                                Octavia HTP

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez Big
                                  Co więcej w pracy mamy 4 O II FL 1.4 TSI i 8 O II i O II FL 1.8 TSI z żadnym z tych aut nie było jakichkolwiek problemów, a jest to 12 samochodów !!
                                  Big i zaraz ktoś Ci wyjedzie, że u Ciebie w pracy jeździ TE 12% bezproblemowych, a reszta się popsuła/popsuje
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Northeusz, taaa i to najpewniej będzie ten który TSI nie ma, nie miał i mieć nie będzie, ale wie lepiej, bo słyszał od kolegi, kolegi swojego kolegi, że .... 8)
                                    Czarny Elegance

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Rozumiem, że Twoim zdaniem Alonzo_ wymyśla jakieś bzdury w tym temacie? Problem łańcuchów wytrzymujących 30 tyś nie istnieje, a jest jedynie wymyślony przez AutoBilda który jest ostatnią gazetą piszącą negatywnie o VW?
                                      Problem na pewno istnieje, ale zauważ, że jak tylko pojawia się na forum temat TSI, to traktowany jest niemalże bitowo: "0" lub "1". A to już nie jest obiektywne . Warto jest wpomnieć o poprawkach, że od danych roniczków nie ma problemu, potraktować problem kompleksowo, a nie wybiórczo.
                                      Pozdrawiam
                                      Northeusz

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez perfex
                                        Więc jezeli jeden na 1000 albo i 1 na 10000 jest wadliwy to robi się problem mocno medialny.
                                        No w tej sprawie masz rację - nie ma danych jakiego odsetka samochodów to się dotyczy. Jednak wada konstrukcyjna występuje w całej gamie silników TSI a nie konkretnej serii więc domniemam, że odsetek jest stosunkowo wysoki. Dziwne, że np. Audi miało niektóre silniki na pasku zamiast na łańcuchu. Przypadek czy raczej dbałość o segment premium? Każda firma ma mniejsze lub większe wpadki, ale inne potrafią się przyznać i zrobić akcję naprawcza a nie udoskonalać część (kilkukrotnie) po cichu i kosić klientów za wymianę biorąc z łaskawości 50% udziału w kosztach po gwarancji.

                                        [ Dodano: Nie 02 Lut, 14 20:03 ]
                                        Zamieszczone przez Northeusz
                                        Warto jest wpomnieć o poprawkach, że od danych roniczków nie ma problemu, potraktować problem kompleksowo, a nie wybiórczo.
                                        Poprawiono to jest fakt wspomniałem o tym wyżej. Jednak poprawiono to po cichu. Przyznanie się do błędu było by z pewnością drogie więc zamieciono to pod dywan wypuszczając 5 czy 6 wersji omawianego napinacza. Mercedes też miał problem w 2009 z zaworkiem w CDI też nie chciał się przyznać, ale ostatecznie zrobił akcje za 1,5mld.

                                        Dla jednych liczą się osiągi i takim osobom nie przeszkadzają pewne nieprzewidziane wydatki za przyjemność dania po garach, są też osoby które bardziej cenią niezawodność i unikanie dodatkowych wydatków te zawsze będą biły w inny dzwon niż Ci poprzedni. Gdzie dwóch Polaków tam 3 opinie
                                        - Superb
                                        - Panda 1.2

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Paradoksalnie zawsze najwięcej w temacie maja do napisania osoby, które takiego silnika nie mają...

                                          Mi mój motor pasuje. Zapewnia dynamikę jakiej próżno szukać u konkurencji z czasów kiedy tsi było już na rynku. Jeśli jedzie się zgodnie z przepisami spalanie jest lepiej niż dobre.

                                          Czy padnie mi rozrząd? Nie wiem, na razie mam niecałe 60kkm i jest ok. Nabyłem już nieco wewnętrznego spokoju ;-)

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            iFi, Ja mam 80kkm produkcja z kwietnia 2010 czyli z przed poprawek :!: Póki co bez problemów choć temat wzbudził u mnie czujność :!:



                                            CB Harry II ASC + Triflex

                                            Pozdrawiam Mirek!!

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Chłopaki, a znacie to:
                                              T(otal) S(hit) I(nside) :haha:
                                              Taki żarcik z mojej strony dla nadmiernie zirytowanych. A na poważnie to koś tu na naszym forum miał taki podpis a w profilu było TSI - to nie moje hasło :szeroki_usmiech
                                              Widzę niektórzy się napinają za ostro.
                                              Chłopaki, wrzucić na luz. Ja swoje wyżej napisałem. Ktoś powie, ze nie mam racji, że wyssałem to z palucha. Inny się zgodzi. Każdy niech sobie własne zdanie ma i tyle. Nigdzie nie napisałem, że TSI to zło. Każdy kto nie ma problemów z czytaniem ze zrozumieniem to powinien zauważyć. I do tego dodam, że mam w mym "otworku" to co kto sobie myśli o "gównianej" koreańskiej motoryzacji. Dlaczego? Bo na razie jestem zadowolony ze swojego padła. I niech sobie ktoś pisze, że silnik padł gdzieś czy sie drobiazgi sypią. I nawet jeśli to prawda to co z tego takie rzeczy się zdarzają. Ja mam to gdzieś bo u mnie jest na razie OK. Mam w nosie co u innych. Dbam najlepiej jak potrafię i się cieszę. A na kłopoty jest gwarancja. Podobnie bym podchodził gdybym miał np dziadowskiego citroena C5 (który bardzo mnie kręcił).
                                              Niektórzy mają problem ze sobą. Nie potrafią podejść z dystansem to wielu rzeczy i nie dość, że interpretują czyjeś zdanie błędnie "po swojemu" to jeszcze traktują to jakby się im co najmniej matkę albo żonę skrzywdziło.
                                              TSI miało problem z rozrządami i tego choćby nie wiem jak się chciało nie da się wymazać. Można samemu się oszukiwać do woli a proszę bardzo, że tego nie było ale niektórym tego się nie wciśnie. Fakt jest (był) faktem. A czy to znaczy, że silnik jest zły? Gdzie napisałem? Jest bardzo fajny i nie twierdzę, że należy do omijać. Ale niektórzy tego nie dostrzegli.
                                              Jeździjcie zadowoleni swoimi t-benzynkami jak i ja mym "gównianym" koreańcem i niechaj chytra ręka szefów szmelcwagena nigdy nie sięgnie do Waszej kieszeni (jak i skośna do mojej).

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Alonzo_, powiedz właściwie, z czego wynika Twoja postawa? Masz/miałeś tsi? Jakoś grupa vw skrzywdziła Cię osobiście? Próbujesz nam udowodnić jacy jesteśmy nieszczęśliwi mając nasze tsi? Rozpisujesz się w temacie na prawdę obficie ale jakoś ciężko mi w tym złapać sens...

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez iFi
                                                  Paradoksalnie zawsze najwięcej w temacie maja do napisania osoby, które takiego silnika nie mają...
                                                  Ciekawe , dlaczego nie mają ?

                                                  Za to w temacie 1.4tsi kolejny "szczęśliwy" właściciel Zenek :?, zrobmy tak jak skoda , zamknijmy temat ,...nie będzie problemów z rozrządem :diabelski_usmiech

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Panienki To może i ja poproszę o wycenę mojej OII TSI wystawioną do sprzedania?
                                                    Forum - Octavia Club Polska
                                                    Proszę wziąć pod uwagę przelot, 4lata gwary wersję
                                                    Z góry i z dołu dziękuję.
                                                    J.K.
                                                    P.S. A dlaczego sprzedaję jak ktoś zapyta? Odpowiem: kupuję Maybacha.... bo mnie stać - of course joke
                                                    Sprzedam [S] Superb II FL Kombi 2.0TDI 170KM DSG kraj, 2014 345,9kkm

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X